کد خبر: ۲۸۹۶۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
رييس سابق رسانه ملي از اينکه همه سريال هاي تلويزيوني را پيگيري مي کند، سخن گفت و بيان کرد که حالا که رياست سازمان صداوسيما را بر عهده ندارد مي تواند فيلم و سريال ها را با خيال راحت تماشا کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، عزت الله ضرغامي درباره اينکه اين روزها چه مي کند و چگونه برنامه هاي تلويزيون را دنبال مي کند، گفت: اين روزها همه سريال ها و اکثر برنامه هاي تلويزيون را نگاه مي کنم.

وي درباره سريال هايي که آنها را پيگيري مي کند، اظهار کرد: ابتدا سريال «همه چيز آنجاست» به کارگرداني شهرام شاه حسيني در شبکه سوم را مي بينم و بعد سريال «گذر از رنج‌ها» را نگاه مي کنم و معتقد هستم که انصافا هر کدام از شات هايي که فريدون حسن پور گرفته است يک تابلو کامل است و از طرف ديگر قصه خوبي هم دارد.

رييس سابق رسانه ملي در ادامه بيان کرد: همچنين مطابق هر شب يک فيلم سينمايي در ساعت 11 شب مي بينم و اخيرا که ساعت 10 شب يک سريال کره اي با عنوان «سرنوشت» ساعت 22 از شبکه نمايش به پخش مي رسد به معاون سيما پيشنهاد دادم که که به دليل مورد استقبال بودن هر دو اين سريال ها زمان پخش آنها را تغيير دهند و با هم روي آنتن نروند.

وي در واکنش به اينکه آيا به مسئولان صداوسيما مشاوره مي دهد، بيان کرد: بله من هر وقت که لازم باشد پيشنهادهاي خودم را به آنها مطرح مي کنم.

ضرغامي در پايان درباره اينکه حال و هواي تماشاي فيلم و سريال ها هم اکنون چه تفاوتي با دوره رياستش دارد، گفت: حالا ديگر مي توانم فيلم و سريال ها را با خيال راحت ببينم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
خدا قوت انشاء الله در عرصه هاي ديگر نيز پيروز و سرافراز باشيد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها