يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۷۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
از دایی گرفته تا بقیه طوری زدیم زیر خنده که نگو. تازه کار به اینجا ختم نشد، آن روز پژمان به دلیل اینکه با مطرح کردن روز تولدش جو تمرین رو به هم ریخته بود جریمه هم شد.

به گزارش  پایگاه 598، بهروز رهبری فرد اخیرا اقدام به انتشار خاطرات جالب خود از حضورش در تیم ملی و پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود کرده است.

 

وی شب گذشته نیز خاطره جالبی از واکنش متفاوت میروسلاو بلاژویچ نسبت به تولد علی کریمی و پژمان جمشیدی تعریف کرده است که آن را در زیر می خوانید:

 

همه جا گفتم علی کریمی به دلیل اون تکنیک ناب خودش دل همه رو برده بود و بلاژویچ هم از این قاعده مستثنی نبود و واقعا عین پسرش علی رو دوست داشت و سوگلی به معنای واقعی مربوط به رابطه علی و بلاژ بود.

 

یادش بخیر تو اردوی اتریش بودیم ظاهرا یکی به بلاژویچ آمار داده بود امروز تولد علی است. آقا صبح دیدیم بلاژ خوشحال و خندان آمد سر تمرین و همه رو جمع کرد. علی را جلوی ما بغل کرد و کلی ماچش کرد و گفت همتون برای من عزیزید امروز هم تمرین بعدازظهر را به خاطر تولد علی جون تعطیل می کنیم.

 

جاتون خالی بعدازظهر جه تولدی واسه پسرش گرفت و هزار دلار هم به او کادو داد و کلی هم قربون صدقش رفت.

 

کات - ده روز بعد ظاهرا تولد پژمان جمشیدی بود و به گوش بلاژویچ رسانده بودند. پژمان هم از صبح دوش را گرفته بود و ریش را زده بود و خوشحال و خندان سر میز صبحانه به همه فخر می فروخت که حواستان باشد امروز من پسر بلاژ هستم. به چندتا از بچه ها هم قول داده بود از هزارتایی که بلاژ بهش کادو می ده به آنها سور می ده.

 

تمرین شروع شد وسط زمین بودیم بلاژ از دور نزدیک می شد و پژمان هم چشمی نازک می کرد و با ناز بلاژ را نگاه می کرد. پیرمرد خوشمزه کروات آمد و بچه ها را جمع کرد یک دفعه با صدای بلند گفت پکچه مادر پژمان ...

 

دیدیم نحوه تبریک و جملات با روز تولد علی فرق دارد. چشمتون روز بد نبینه چلنگر ترجمه کرد پژمان مادر ... و شماها فکر کردید خونه خالست تولد هر خری می خواد باشه شماها اینجا اومدید تمرین کنید یا تولد بگیرید و ...

 

قیافه پژمان رو دیدیم مگه تونستیم جلوی خودمونو بگیریم از دایی گرفته تا بقیه طوری زدیم زیر خنده که نگو. تازه کار به اینجا ختم نشد، آن روز پژمان بنده خدا به دلیل اینکه با مطرح کردن روز تولدش جو تمرین رو به هم ریخته بود جریمه هم شد و تا چهار روز از حرص و خجالتش سرش را بلند نمی کرد به این ها شوخی و متلک های پیروانی، میناوند هاشمی نسب و دین محمدی هم اضافه کنید.

 

تازه ناز کردن های علی واسه بلاژ جلوی چشم جمشیدی هم که هماهنگ شده صورت می گرفت یک هفته خنده بازار راه انداخته بود...

 

این را هم بگم هفته بعد خود علی واسش تولد گرفت و از دلش درآورد تبعیض عمو بلاژو.

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها