أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۷۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
رئيس کنفدراسيون آسيا اعلام کرد جام‌ملت‌هاي آسيا با روند 4 سال به 4 سال برگزار خواهد شد و پيشنهاد برخي کشورها در مورد برگزاري 2 ساله آن مورد توجه وي قرار نگرفته است.

به گزارش پایگاه 598،در حالی که اولین رقابتهای آسیایی در سال 1956 با حضور چهار تیم برگزار شد، این تورنمنت اکنون به 16 تیم گسترش یافته است و قرار است در سال 2019 به 24 تیم افزایش یابد.

شیخ سلمان از برگزاری جام ملتهای آسیا به صورت هر دو سال یک بار حمایت نکرد.

وی گفت: ما این این موضوع را بررسی کرده ایم و به ویژه با توجه به ادغام رقابتهای مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا مطمئن هستیم که گام مثبتی است. این امر فرصت بیشتری برای کشورهای در حال توسعه برای انجام مسابقات بیشتر بین المللی فراهم می کند. ما فکر می کنیم برگزاری جام به ویژه بعد از افزایش تعداد تیم ها به 24 تیم، به صورت هر دو سال یک بار دشوار است . اما اگر در آینده ضرورت چنین چیزی را احساس کنیم این موضوع را بررسی می کنیم.

شیخ سلمان نسبت به انتقادات مطرح شده در برخی رسانه ها در مورد برخی تصمیمات داوری و مسافت طولانی سفر در استرالیا گفت: از عملکرد داوران در جام ملتهای آسیا بسیار خشنودم. باید یادآور شوم که داوران جام از میان گروه برگزیده کنفدراسیون انتخاب می شوند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها