امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۸۹۷۴۰
زمان انتشار: ۰۵:۳۷     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، يک سايت عربي به ستايش از سردار آزمون پرداخت و او را استعدادي از جنس طلا دانست و از پيشنهادهاي زيادي به اين بازيکن جوان سخن به ميان آورد.
سردار آزمون يکي از بااستعدادترين فوتباليست هاي ايران به شمار مي آيد که در ليگ روسيه براي روبين کازان بازي مي کند. يک سايت مصري در گزارشي به ستايش از آزمون پرداخت و او را استعدادي از جنس طلا خواند.
اين سايت مصري در گزارش خود نوشت: آزمون يکي از سرشناس ترين ستاره هاي فوتبال آسياست که آينده اي درخشان در فوتبال اروپا دارد. باشگاه روبين کازان روسيه وقتي به توانايي هاي اين ستاره ايراني در سپاهان پي برد او را جذب کرد. او در ژانويه 2013 به روبين کازان پيوست. او در اين تيم 32 بازي انجام داده و 7 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل هم داده است.
آزمون بازيکني با مهارت و سرعت بالاست و اين باعث شده تا لقب مسي ايران را به او بدهند. انتظارات از اين بازيکن ايراني زياد است. او يک مهاجم است يا مي تواند به عنوان مهاجم کاذب که تمايل به سمت راست دارد بازي کند.
او به خوبي از سرعت خود در فضاهاي باز و بسته استفاده مي کند و اين به او امکان مي دهد تا به راحتي مدافعان پيش رو از جا گذارد. آزمون با توجه به قد بلندش و پرش هايش زيادش و همچنين قدرت بدني بالا مي تواند روي توپ هاي هوايي خوب کار کند. او ترسي از شوت زني به ويژه از راه دور ندارد اما اين نقص را دارد که در هدف گيري خوب کار نمي کند.
آزمون از پشت پاي خود براي پاس دادن و عبور از بازيکن حريف به خوبي استفاده مي کند. او با توپ ظريف کار مي کند. اين جوان ايراني در بازي گروهي هم خوب است. تابستان سال قبل باشگاه هاي سرشناس انگليسي از جمله ليورپول، آرسنال و تاتنهام به دنبال جذب اين استعداد ايراني بودند. دورتموند و ميلان هم به جذب اين ستاره جوان علاقمند هستند. اين بازيکن ايراني پيش از اين اعلام کرده که رويايش حضور در ليگ برتر انگليس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها