أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۷۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
کنفدراسيون فوتبال آسيا به دنبال رفع مشکل ميزباني دو کشور عراق و فلسطين است

به گزارش پایگاه 598،شیخ سلمان درباره عراق و فلسطین دو کشوری که منع میزبانی از مسابقات بین المللی دارند گفت: ما باید در مورد شرایط و تضمین هایی که فیفا برای میزبان مسابقات بین المللی الزامی می داند واقع بین باشیم. کمیته اجرایی فیفا تصمیم به تشکیل یک نیروی ضربت گرفته است تا با بازدید از عراق و بررسی شرایط گزارشی را تهیه کند.

وی ادامه داد: ما از حق فلسطینی ها برای انجام بازی فوتبال بدون هیچ محدودیت و رفت و آمد میان شهرهای فلسطینی و خارج از این کشور حمایت می کنیم. فیفا در حمایت از حق فلسطینی ها صریح بود. فلسطین برای اولین بار در این جام شرکت کرد. آنها برای ادامه توسعه فوتبال خود به حمایت ای اف سی و سایر فدراسیون های عضو نیاز دارند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها