أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۷۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
ژوزه مورينيو ، سرمربي چلسي عنوان کرد که پس از شکست 4-2 مقابل برتفورد در جام حذفي ،با بازيکنانش در رختکن صحبت نکرده است.

به گزارش پایگاه 598،آبی های لندنی در حالی که 2-0 از حریف خود پیش بودند، در نهایت 4-2 مقابل تیم دسته سومی شکست خوردند و از رقابت‌ها کنار رفتند.

مورینیو در جمع خبرنگاران گفت:" چه چیزی به بازیکنانم گفتم؟ هیچی. حتی یک کلمه . زمان صحبت کردن با تیم نبود. آیا خودم را مقصر می‌دانم؟ من به اندازه ی بازیکنان مسئولیت دارم. فکر می‌کنم این مسئولیت باید بین ما تقسیم شود. ولی اگر من سرمربی هستم، پس سهم من بیشتر است بین دو نیمه بازی 2-1 بود و من به بازیکنانم گفتم که شرایط خطرناکی است. ما درباره نحوه ی بازی حریف صحبت کردیم. شاید باور نکنید ولی ما مثل دیگر بازی‌های لیگ برتر برای این بازی آماده شده بودیم. فکر کردم در نیمه ی دوم ما برای گلزنی جلو می‌کشیم ولی این آنها بودند که حمله کردند و بازی 2-2 شد. پس از آن همه چیز به هم ریخت."

مورینیو ادامه داد:" این نتیجه تاثیری روی اهداف و برنامه هی ما در نقل و انتقالات نخواهد داشت. از بازیکنانی که در اختیار دارم راضی هستم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها