يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۷۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
سردار صدرالسادات رئيس نظام وظيفه عمومي ناجا تاکيد کرد مهرداد پولادي و سروش رفيعي دو بازيکن ملي‌پوش ايران بايد براي گذراندن خدمت سربازي خود به حوزه نظام وظيفه معرفي کنند.

به گزارش پایگاه 598،و به نقل از ایرنا صدرالسادات می‌ گوید: مجوز این دو بازیکن تنها برای یک ماه تعیین شده بود و آنها بعد از این تاریخ به همان وضعیت سابق برمی گردند و باید برای انجام خدمت سربازی خود را به سازمان نظام وظیفه عمومی معرفی کنند.

وی اظهار داشت: بقیه بازیکنانی هم که کارت شان باطل شده مانند این دو نفر باید برای خدمت سربازی اقدام کنند.

صدرالسادات همچنین بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درجمع مدال آوران بازیهای آسیایی2014 اینچئون مبنی بر جلوگیری از تخلفات در ورزش گفت: ما باید در این زمینه بیشتر دقت و برنامه ریزی کنیم و از سوی دیگر هم ورزشکاران باید به این سمت نروند.

وی درخصوص بازیکنان دارای کارتهای معافیت جعلی هم گفت: همانطور که در گذشته بارها گفته ام این بازیکنان مدارکی ارایه داده بودند که کارت معافیت از مسیر و فرایند قانونی تحویل شده بود که متاسفانه آن مدارک و مستندات دچار خدشه و مشکل بود.

پیش از شروع جام ملتهای آسیا و با تقاضای وزیر ورزش و جوانان سرلشکر فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تأکید مجدد بر برخورد قاطع و قانونی با کسانی که با جعل و دسیسه کارت معافیت جعل کرده اند، استثنائا با همراهی چهار نفر از بازیکنان مورد نیاز تیم ملی یعنی سروش رفیعی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی و مهرداد پولادی برای حضور در جام ملت های آسیا تا پایان دی ماه سال جاری موافقت کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها