أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۷۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
معاون ورزشي باشگاه استقلال مي گويد فسخ قرارداد هلمکه صحت ندارد؛ چرا که کادرفني اين تيم درخواستي در اين رابطه به او نداده است.

به گزارش پایگاه 598، و به نقل از ایسنا، علی نظری‌جویباری در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد قرارداد هلمکه قرار است فسخ شود، بیان کرد: در این‌باره باید سرمربی و کادرفنی استقلال تصمیم بگیرند تا ما قرارداد هلمکه را فسخ کنیم. در این‌باره تاکنون قلعه‌نویی و افشارزاده چیزی به ما اعلام نکرده اند و جدایی و فسخ قرارداد هلمکه با استقلال یک شایعه است که واقعیت ندارد.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که بالاخره استقلالی‌ها روز جمعه به مصاف سپاهان می‌روند یا نه، بیان کرد: ما اعتراض کتبی خودمان را به سازمان لیگ فرستاده‌ و گفته‌ایم که مخالف بازی کردن در آن تاریخ هستیم اما با این‌ همه تابع تصمیمات آنها هستیم. البته قبول کنید که بازی کردن در هفته جاری انصاف نیست. سازمان لیگ دو بار تاریخ برگزاری لیگ را اعلام کرده بود و ما بر اساس آن تصمیم گیری کرده بودیم. ما علاقمند به تعامل بین سازمان لیگ و باشگاه‌ها هستیم و امیدواریم به درخواست ما ترتیب اثر داده شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها