کد خبر: ۲۸۹۷۶۹
زمان انتشار: ۰۵:۳۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
ورزش سه/ مهاجم استقلال‌ خوزستان مي‌ گويد که به هيچ عنوان به نفع تيم ما امتياز نمي‌ دهند و تمام تلاششان را مي‌ کنند تا دست پر به اهواز برگردند.
مهدي مومني در مورد شرايط استقلال‌خوزستان گفت: خدا را شکر در اين مدت اردوهاي خوبي برگزار کرديم و تمرينات خوبي انجام داديم. در حال حاضر ذکر و فکرمان روي بازي نفت و 3 امتياز اين ديدار است. ما مي‌ خواهيم با دست پر به اهواز برگرديم.
او ادامه مي‌ دهد: برخلاف خيلي ها معتقد هستم که خوب است که اولين بازي مان با نفت‌تهران است. به اين دليل که ما کلا مقابل تيم هايي که خوب فوتبال بازي مي‌ کنند راحت تريم در ضمن بازي خارج از خانه است و ما هميشه در بازي هاي خارج از خانه بهتر نتيجه مي‌ گيريم، به اين دليل که بيشتر دفاع مي‌ کنيم و در ضدحمله ها موفق هستيم، سيدصالحي هم که سرزن است و مي‌ تواند از موقعيت هايي که به دست مي‌ آيد به خوبي استفاده کند. شرايط مان در نيم فصل دوم خيلي خوب شده، ما قصد داريم در بازي با نفت هواداران اهوازي را سورپرايز کنيم.
وقتي از اين بازيکن سوال شد که نداشتن 6 بازيکن ملي‌پوش، اميد و بزرگسال نفت چه تاثيري در روند استقلال‌خوزستان مي‌ گذارد، پاسخ داد: ما کاري به آنها نداريم، ما فقط روي تيم خودمان فکر مي‌ کنيم.
مومني در پايان افزود: اول فصل بدشانسي آورديم و بي تجربگي بچه ها باعث شد که تيم ما لطمه ببيند اما الان تجربه مان بالا رفته و در نيم فصل دوم ديگر راحت امتياز از دست نمي‌ دهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها