کد خبر: ۲۸۹۷۷۷
زمان انتشار: ۰۵:۳۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش 3/ عليرضا حقيقي دروازه‌بان تيم‌ملي ايران با وجود دريافت 3 گل در بازي مقابل عراق هنوز بهترين رکورد را در زمان بسته نگه داشتن دروازه بين دروازه‌بان هاي جام را دارد.
دروازه‌بان 26 ساله تيم‌ملي فوتبال ايران که در 2 تورنمنت جام‌جهاني و جام‌ملت‌ها‌ در 7 ديدار از دروازه‌ تيم‌ملي حراست کرده و نمايش قانع کننده و مناسبي داشته است، از فضاي ايجاد شده پس از بازي عراق به شدت آزرده خاطر شده است.
حقيقي که پس از ضربه محکم مهاجم عراق به دست و کتفش به سختي در ضربات پنالتي به ميدان رفت، به محض اتمام بازي با حملاتي از سوي پيشکسوتان فوتبال ايران و اظهارنظرکنندگان هميشگي مواجه شده است. کارشناساني که البته ممکن است سليقه شان حضور يک دروازه‌بان ديگر در سنگر تيم‌ملي باشد. حقيقي که در حال حاضر در تيم پنافيل پرتغال بازي مي‌ کند و از معدود لژيونرهاي ايراني شاغل در يک ليگ خوب اروپايي است، انتظار اين حملات را نداشته و آنها را ناجوانمردانه مي‌ داند. جالب اينکه از سه گل خورده او تنها يک گل به دليل اشتباه وي به ثمر رسيده که با توجه به تجربه و سن و سال وي عملکرد بدي هم نيست.
نکته اينجاست که در مورد حقيقي کارمان با او به پايان نرسيده و اين دروازه‌بان جوان به عنوان يک سرمايه قرار است فعلا جزو بازيکنان تيم‌ملي باقي بماند. اما با فضاي ايجاد شده، ادامه کار دشوارتر خواهد شد. چه خوب است همانطور که کشف پورعلي‌گنجي و حضور بازيکن جواني مثل سردار آزمون در تيم‌ملي مثبت تلقي شده، به حقيقي هم نگاهي دورانديشانه داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها