أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۷۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
گلر ملواني شرايط تيمش را پس از گذشت تعطيلات طولاني مدت رضايت بخش مي‌ داند.

به گزارش پایگاه 598، ایمان صادقی در مورد شرایط ملوان گفت: خدا را شکر به تعدادی که می‌ خواستیم بازی دوستانه انجام دادیم. البته کسانی که به تیم اضافه شدند کجا از نظر بدنی عقب تر هستند امادر چند روز آینده به شراط سایرین نزدیک می‌ شدند.

او در بازی دوستانه با نیروی زمینی ادامه داد: پارسه تیم خوبی بود و 3 تا 20 دقیقه با آنه بازی کردیم به هر حال ما تیم لیگ‌برتری هستیم. در بازی های دوستانه تیممان نشان داد که پیشرفت کرده.

بازیکن ملوان در مورد دیدار با تراکتورسازی در هفته هجدهم نظرش را اینگونه بیان کرد: آنها هم از نظر بدنسازی شرایطی مشابه ما داشتند. به هر حال این بازی خیلی حسابی است. البته تراکتور کمی در خط دفاع مشکل دارد. بالعکس ما خط هافبک و حمله مان را تقویت کرده ایم. تازه قرار است یکی، دو دفاع دیگر هم به تیم اضافه کنیم.

صادقی در پایان در مورد اینکه احتمال ماندن ملوان در لیگ چند درصد است افزود: ما تنها نماینده استان هستیم. می‌ شود قول ماندن داد این 50 روز تعطیلی خیلی کمکمان کرد و بازیکنانی که اضافه شده اند نیز خیلی خوب هستند آقای کریمی هم از نظر من خیلی خوب است. در ضمن او تازه هدایت تیم ما را در دست گرفته و قطعا در ادامه بیشتر می‌ تواند کارهای تاکتیکی اش را روی تیم پیاده کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها