يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۷۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: نام‌نویسی در کاروان‌های مرحله دوم اعزام‌های عمره مفرده ۱۶ بهمن آغاز می‌شود که این مرحله ایام نوروز را نیز شامل می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، حسن سرخوش در گفت‌وگو با فارس گفت: مرحله اول اعزام‌ها به عمره مفرده تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در مجموع 300 هزار نفر در این مرحله به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
 
وی ادامه داد: مرحله دوم اعزام زائران به عمره مفرده از 21 اسفند 93 تا 27 خرداد 94 خواهد بود و اولویت‌های اعلام شده پس از فراخوان 5 روز فرصت دارند برای ثبت نام در کاروان‌ها اقدام کنند.
 
مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در خصوص قیمت‌های دوره دوم اعزام به عمره مفرده و افزایش قیمت‌ها در دوره اعزامی نوروز نیز گفت: نام نویسی در کاروان‌های مرحله دوم عمره از 16 بهمن آغاز می‌شود که ایام نوروز نیز در این مرحله قرار دارد، هنوز قیمت‌‌ها برای مرحله دوم اعزام‌ها قطعی نشده است و تا چند روز قبل از آغاز ثبت نام‌ها قیمت‌های نهایی اعلام می‌شود.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها