أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۸۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم استقلال‌خوزستان مي‌ گويد که به هيچ عنوان به نفع تيم ما امتياز نمي‌ دهند و تمام تلاششان را مي‌ کنند تا دست پر به اهواز برگردند.

به گزارش پایگاه 598،مهدی مومنی در مورد شرایط استقلال‌خوزستان گفت: خدا را شکر در این مدت اردوهای خوبی برگزار کردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. در حال حاضر ذکر و فکرمان روی بازی نفت و 3 امتیاز این دیدار است. ما می‌ خواهیم با دست پر به اهواز برگردیم.

او ادامه می‌ دهد: برخلاف خیلی ها معتقد هستم که خوب است که اولین بازی مان با نفت‌تهران است. به این دلیل که ما کلا مقابل تیم هایی که خوب فوتبال بازی می‌ کنند راحت تریم در ضمن بازی خارج از خانه است و ما همیشه در بازی های خارج از خانه بهتر نتیجه می‌ گیریم، به این دلیل که بیشتر دفاع می‌ کنیم و در ضدحمله ها موفق هستیم، سیدصالحی هم که سرزن است و می‌ تواند از موقعیت هایی که به دست می‌ آید به خوبی استفاده کند. شرایط مان در نیم فصل دوم خیلی خوب شده، ما قصد داریم در بازی با نفت هواداران اهوازی را سورپرایز کنیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که نداشتن 6 بازیکن ملی‌پوش، امید و بزرگسال نفت چه تاثیری در روند استقلال‌خوزستان می‌ گذارد، پاسخ داد: ما کاری به آنها نداریم، ما فقط روی تیم خودمان فکر می‌ کنیم.

مومنی در پایان افزود: اول فصل بدشانسی آوردیم و بی تجربگی بچه ها باعث شد که تیم ما لطمه ببیند اما الان تجربه مان بالا رفته و در نیم فصل دوم دیگر راحت امتیاز از دست نمی‌ دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها