يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۸۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
امروز جلسه‌اي در باشگاه پرسپوليس برگزار مي‌شود تا به وضعيت دروازه‌بان سابق و برزيلي اين باشگاه رسيدگي شود.

 به گزارش پایگاه 598،و به نقل از فارس، قرار است امروز در خصوص وضعیت نیلسون کوریا دروازه‌بان سابق و برزیلی پرسپولیس جلسه‌ای در این باشگاه برگزار شود و به همین دلیل علی‌اکبر طاهری مسئول تام‌الاختیار این باشگاه امروز راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا به وضعیت این دروازه‌بان رسیدگی شود.

قرار است پیشنهاداتی برای این دروازه‌بان در نظر گرفته شود تا به صورت مسالمت‌آمیز پرونده حضور نیلسون در پرسپولیس بسته شود.

در این رابطه گفتنی است هنوز نیلسون با پرسپولیس تسویه حساب مالی نکرده و به همین دلیل مسئولان این باشگاه برای اینکه مشکل و اختلاف به فیفا کشیده نشود قصد دارند پیشنهادهایی به نیلسون ارائه دهند تا این موضوع به اتمام برسد.

همچنین امروز هادی نوروزی و مهدی طارمی به باشگاه پرسپولیس رفتند تا پیگیر مطالبات مالی‌شان شوند.

این دو بازیکن مطالبات مالی‌ از پرسپولیس طلب دارند و به همین دلیل پیگیر این مسئله هستند. هر چند که امروز دست خالی این باشگاه را ترک کردند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها