امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۸۹۸۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
رابرت پيرس، هافبک سابق آرسنال عنوان کرد که تيري هانري يا کارلو آنچلوتي بايد جايگزين آرسن ونگر شوند.

به گزارش پایگاه 598،پیرس 41 ساله که بین سال‌های 2000 تا 2006 در آرسنال توپ می‌زد، موفق شد به همراه این تیم دو بار قهرمان لیگ برتر و 3 بار قهرمان جام حذفی شود و پس از خروج او و چندین ستاره ی دیگر بود که آرسنال، 9 سال بدون جام را تجربه کرد.

پیرس در مصاحبه با Goal گفت:" بهترین جانشین برای ونگر؟ تیری هانری؟ او فوتبال و آرسنال را درک می‌کند. نمی‌دانم ولی آنچلوتی را هم دوست دارم ولی این ها نظرات من هستند. این بدین معنی نیست که آرسنال در حال حاضر به آنچلوتی نیاز دارد."

مدت‌هاست از ونگر به دلیل تضعیف آرسنال و نتیجه نگرفتن مقابل تیم‌های بزرگ انتقاد می‌شود. ونگر در زمستان، گابریل پائولیستیا از ویارئال را به خدمت گرفت و پیرس از تصمیمات ونگر حمایت کرد.

او گفت:" به نظر من آرسنال در نقل و انتقالات اشتباهی انجام نداده است. اگر در آرسنال بازی کنید، بدین معناست که کیفیت بالایی دارید. در کنار شما بازیکنان بزرگی بازی خواهند کرد. به نظر من، بهترین خرید آرسنال کاسورلا بود. هواداران الکسیس سانچز را دوست دارند، مثل من. او خیلی سریع با لیگ برتر هماهنگ شد ولی کاسورلا بازیکن بسیار مهمی است. در چندین ماه اخیر، او بهترین بوده است."



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها