أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۸۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
بهادر عبدي بازيکن باتجربه تيم راه‌آهن از شرايط آماده سازي اين تيم براي شروع رقابت هاي ليگ‌برتر به هيچ وجه راضي نيست.

 

به گزارش پایگاه 598،بهادر عبدی به خبرنگار "ورزش سه" می‌‌گوید: ما داریم اوضاع حال حاضر را تحمل می‌ کنیم بخصوص شرایط مالی که از تاسف بار به خنده دار رسیده است. باید ببینیم با این وضعیت می‌ توانیم تیم را نگه داریم یا نه. مشکلاتی که راه‌آهن دارد، هیچ تیمی در هیچ قاره ای ندارد. متاسفانه باید بگویم اوضاع بد خراب است که ما چند وقت پیش لنگ آب معدنی بودیم. اما آنقدر مرد در این تیم زیاد است که بتوانیم دور هم این تیم را حفظ کنیم. بازیکنان بزرگتر باید در راه‌آهن الگو جوان های این تیم باشند. البته یکسری از بازیکنان جوان ما جدا شده اند اما با همین بازیکنانی که داریم یک آینده خوب را رقم خواهیم زد.

او در مورد دیدار با فولاد در هفته هجدهم ادامه داد: این بازی به همان اندازه که برای ما سخت است، برای فولادی ها هم سخت است. در این 6 سالی که در راه‌آهن توپ می‌ زنم حتی در بدترین روزهایمان هم جلوی فولادی ها خوب بودیم، البته این تیم بازیکنان بزرگ و همچنین یک مربی بسیار بزرگ دارد. اما جالب اینجاست که هیچ وقت یک برد راحت مقابل ما نداشته اند و همانقدر که ما را شکست داده اند، ما هم بر آنها غلبه کرده ایم. بعضی از تیم ها هستند که در این چند ساله ما در شرایط سخت هم روز خوبی مقابلشان داشته ایم. فولاد هم از آن دسته تیم هاست.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها