أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۸۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
تئو والکات، هافبک آرسنال روز گذشته موفق شد پس از يک سال مصدوميت و دوري از ميادين، گلزني کند و از اين موضوع ابراز خوشحالي کرد.

به گزارش پایگاه 598، این دومین حضور او در میادین در فصل جدید بود . سال گذشته مقابل تاتنهام، دچار مصدومیت شد و 12 ماه از میادین به دور بود. والکات از گلزنی ابراز خوشحالی کرد و ابراز امیدواری کرد که روند گلزنی را ادامه دهد.

او گفت:" خیلی وقت بود گل نزده بودم. از وقتی آمادگی کامل را به دست آوردم، موقعیت‌های زیادی داشتم ولی یک سال بود که نیمکت نشین بودم و کمی زمان می‌برد به اوج برگردم. اینکه آمادگی ام را دوباره به دست آورده ام خیلی اتفاق خوبی است. از اینکه موفق به گلزنی شدم خیلی خوشحالم و مطمئنا گل‌های بیشتری در راه خواهد بود. مردم از من انتظار دارند که گل‌های بیشتری به ثمر برسانم ولی تنها باید آمادگی بدنی ام را دوباره به دست آورم.مهم ترین چیز، صعود تیم به دور بعد بود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها