أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۸۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
خوان رومن ريکلمه، هافبک اسطوره اي آرژانتيني، کفش‌هايش را آويخت و ا زفوتبال خداحافظي کرد.

به گزارش پایگاه 598،هافبک 36 ساله که در سه مقطع برای بوکا جونیورز به میدان رفت، در روزهای پایانی فوتبالش به آرژانتین جونیورز پیوسته بود. همچنین شایعاتی مبنی بر انتقال او به لیگ آمریکا و حضور در MLS شنیده می‌شد که او با اعلام بازنشستگی، به شایعات پایان داد.

او گفت:" تصمیم گرفتم که دیگر فوتبال بازی نکنم. حالا دیگر فقط یک هوادارم. به ورزشگاه می‌روم و تیمم را تشویق می‌کنم. از کارنامه ی فوتبالی ام بسیار راضی هستم. از فوتبال تا بیشترین حد لذت بردم. امیدوارم دیگران نیز از بازی کردن کنار من لذت برده باشند. سعی کردم همیشه خوب بازی کنم. سعی کردم تمام تلاشم را برای هواداران بوکا، آرژانتین، ویارئال و بارسلونا انجام دهم. از این به بعد، زندگی فوتبالی من به پایان می‌رسد و زندگی جدیدی شروع خواهد شد. باید ببنییم چگونه خواهد بود."

ریکلمه با بوکا، 5 بار قهرمان لیگ و 3 بار قهرمان کوپا لیبرتادورس شد و به همراه ویارئال، دو بار جام اینترتوتو را به دست آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها