أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۸۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
گزينه احتمالي سرمربيگري تيم ملي فوتبال از نشستن روي نيمکت تيم ملي استقبال کرده است.

به گزارش پایگاه 598،بعد از حذف ناعادلانه تیم ملی از جام ملتها، این شایعه مطرح شده که ممکن است همکاری کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال تمام شود و یک مربی ایرانی جایگزین او شود.

از حسین فرکی به عنوان گزینه اصلی فدراسیون برای جانشینی سرمربی پرتغالی نام برده شده. حتما می دانید که نام فرکی پیش از این هم برای هدایت تیم ملی مطرح شده بود که او بعد از جام جهانی اعلام کرد علاقه ای به نشستن روی نیمکت تیم ملی ندارد ولی گویا حالا شرایط فرق کرده است.

سرمربی سپاهان که فصل گذشته موفق شد با فولاد قهرمان لیگ برتر شود دیروز یک گفتگو صحبتهای جالبی درباره تیم ملی مطرح کرده است.

فرکی گفته: دفعه قبلی به این دلیل گرفتم روی نیمکت تیم ملی نمی شینم که به نظر می رسد جریانی قصد دارد مرا روبروی مردم قرار دهد و من اصلا دنبال چنین مساله ای نبودم اما حالا اگر فدراسیون به من پیشنهاد دهد به آن فکر می کنم"

فرکی ادامه داد: البته فدراسیون هنوز صحبتی با من در این زمینه نداشته و مطمئن باشید اگر این اتفاق بیفتد قطعا رسانه ها را در جریان می گذارم. از طرف دیگر من سرمربی باشگاه سپاهان هستم و به این باشگاه تعهد دارم"



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها