أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۸۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
مسئولان باشگاه پرسپولیس شب گذشته نشستی را با مدیر برنامه‌های ضرغام اسماعیل برگزار کردند.

به گزارش پایگاه 598، مسئولان باشگاه پرسپولیس یکشنبه شب نشستی را با مدیر برنامه‌های ضرغام اسماعیل عراقی برگزار کرده و پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن مطرح کردند.

پس از اینکه کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مجوز پزشکی شوکت اسلا‌م‌اف را برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس صادر نکرد در نهایت حمید درخشان مجبور شد به جذب مدافع عراقی رضایت دهد.

پیش از این حسین عبدی و مشاوران فنی علی‌اکبر طاهری، مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس اصرار به جذب ضرغام اسماعیل داشتند اما درخشان مخالف این مسئله بود و اعتقاد داشت شوکت اسلام‌اف ازبکستانی از وی بهتر است.

با توجه به شرایط به وجود آمده و پس از رضایت درخشان، مسئولان باشگاه پرسپولیس یکشنبه شب نشستی را با مدیر برنامه‌های اسماعیل برگزار کردند و پیشنهاد مالی خود را برای جذب این مدافع عراقی ارائه دادند.

با توجه به این قضیه قرار شد مدیر برنامه‌های ضرغام اسماعیل بعد از بازی عراق - کره‌جنوبی با این بازیکن صحبت کند و او را در جریان پیشنهاد پرسپولیسی‌ها قرار دهد.

البته مدیر برنامه‌های اسماعیل این نکته را به مسئولان باشگاه پرسپولیس گوشزد کرده است که امکان دارد این بازیکن پس از درخشش در جام ملت‌های 2015 آسیا با پیشنهادات تیم‌های آسیای دیگری هم مواجه شود و به این خاطر شاید لازم باشد آنها رقم مالی خود را افزایش دهند.

ضرغام اسماعیل پیش از آغاز جام ملت‌ها برای پیوستن به پرسپولیس ابراز علاقه کرده بود اما باید دید نظر او پس از این رقابت‌ها چه خواهد بود.

116

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها