أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۸۳۹
زمان انتشار: ۰۲:۳۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم ذوب آهن گفت: «پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و به ما در جدول نزدیک است.»

به گزارش پایگاه 598، مهدی رجب زاده در رابطه با وضعیت تیمش در آستانه شروع دوباره لیگ اظهار داشت: «تمریناتمان را در زمان تعطیلا خیلی جدی دنبال کردیم و چند اردوی تدارکاتی هم داشتیم. در کل شرایط تیم بد نیست اما با توجه به اینکه قبل از تعطیلات اوج گرفته بودیم شاید کمی دچار افت شویم که امیدوارم اینطور نباشد.»

 

وی با اشاره به شروع زودتر از موعد لیگ افزود: «در هر صورت همه تیم ها با چنین مساله ای مواجه هستند و تمریناتشان را طوری تنظیم کرده اند که شاید یک هفته زودتر برگزاری مسابقات آنها را اذیت کند. احتمالا در شروع دوباره لیگ کیفیت بازیکنان پایین می آید و چند هفته ای را شاهد بازیهای کیفیت پایین هستیم.»

 

مهاجم ذوب آهن در رابطه با جایگاه این تیم در پایان فصل گفت: «تمام سعی مجموعه باشگاه ما این است که جایگاه مان را ارتقا دهیم. نمی توانیم بگویم چندم می شویم اما می توانیم در 7 تیم بالای جدول در پایان فصل قرار بگیریم.»

 

وی درباره رویارویی با پرسپولیس افزود: «پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و به ما در جدول نزدیک است و هر تیمی بتواند این بازی را ببرد بالاتر می رود. پرسپولیس نیز نیم فصل آماده شده و احتمالا با آمادگی بالایی به مصاف ما می آید اما هدفمان پیروزی است.»

 

رجب زاده در پایان درباره احتمال گلزنی اش گفت: «سعی ام همیشه این بوده که برای تیمم مثمرثمر باشم. تا به حال 9 گل به پرسپولیس زده ام و می خواهم دهمین گلم را در این بازی ثبت کنم. البته همیشه تیم مهمتر از فرد است.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها