کد خبر: ۲۸۹۸۴۲
زمان انتشار: ۰۲:۳۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
سرمربی سابق پرسپولیس می‌داند به جای مدیریت این باشگاه می‌تواند جایگاه فنی خود را حفظ کرده و به فکر بازگشت به نیمکت پرسپولیس باشد.

به گزارش پایگاه 598، علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس در این روزها که ماجرای خرید و واگذاری سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس حسابی داغ است، سیاست سکوت را در پیش گرفته و خود را مانند بسیاری از اهالی فوتبال، وارد این وادی نمی‌کند.

 

دایی که بهتر از هر کسی می‌داند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در امر خرید باشگاه پرسپولیس در این سال‌ها هرگز جواب منطقی (از نگاه اقتصاددانان) نداشته، تا به حال حرفی از خرید سهام به زبان نیاورده و حرفه‌ای‌تر از این حرف‌‌هاست که بخواهد با این کار، به دنبال جوسازی و فضاسازی باشد.

 

دایی با اینکه در رسانه‌ها، منتقدان زیادی دارد اما محبوبیت او در بین هواداران و اهالی فوتبال قابل تأمل است. دایی می‌داند به جای مدیریت باشگاه پرسپولیس که همواره در تمام این سال‌ها با فراز و نشیب‌هایی همراه بود، می‌تواند جایگاه فنی خود را حفظ کرده و به جای حضور در بازی‌های مدیریتی و از دست دادن پولش، به فکر بازگشت به نیمکت پرسپولیس باشد.

 

البته با توجه به محبوبیتی که دارد، اصلاً بعید نیست به زودی سرمربیگری را به او پیشنهاد دهند. شاید این موضوع، دلیل مهمی باشد که علی دایی دور ایستاده و مشغول تماشا و رصد پروسه خرید سهام پرسپولیس است.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها