أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۸۹۸۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
یک فعال مذهبی و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت در دفاع از مقدسات اسلامی در محدوده حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامراء به شهادت رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، یک جوان ایرانی در راه دفاع از حریم آل الله در شهر مقدس سامراء به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«حسین شاکری» از جوانان فعال در عرصه شبکه‌های اجتماعی طی درگیری با تروریست‌های تکفیری در دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) به شهادت رسید.


این رزمنده مجاهد در شهر سامراء عراق در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده است.

وی از عاشقان و دلدادگان اهل‌بیت عصمت و طهارت نیز بوده و همه ساله در مراسم عزای حسینی و شهادت حضرت زینب(س) شرکت می‌کرد.


حسین شاکری پس از «مهدی نوروزی» و سردار سرتیپ پاسدار «حمید تقوی» که در عملیات جهادی و ماموریت مستشاری در سامراء به شهادت رسیدند سومین ایرانی است که در محدوده حرم حضرت امام حسن عسکری(ع) شهید می‌شود.


جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تاکید کرده در اقدامات نظامی در عراق و سوریه مشارکت نخواهد کرد اما همچنان به ارائه مشاوره دفاعی و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به این دو کشور در مبارزه با داعش ادامه می‌دهد.


ایران از‌‌ همان آغاز پیشروی‎های داعش در عراق نسبت به بسیج فوری نیروهای مردمی در این کشور اقدام کرد و شماری از جوانان ایرانی نیز به صورت داوطلب در جنگ با تکفیری‌ها و دفاع از مقدسات اسلامی به عراق رفته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها