أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۸۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه سپاهان ادعا مي کند باشگاه سپاهان نه تنها اعتراضي به شروع زودهنگام ليگ ندارد بلکه از اين مساله خوشحال هم مي شود.
به گزارش پایگاه 598،مهرزاد خلیلیان به "ورزش سه" گفت: من فکر می کنم عده ای از قول ما حاشیه سازی کردند تا سازمان لیگ را تحت فشار بگذارند. البته در اصفهان کسی برای سپاهان حاشیه درست نمی کند. ما نه تنها اعتراضی نداریم بلکه از شروع لیگ استقبال هم می کنیم. بازیکنان و کادرفنی ما همه برای شروع لیگ آماده هستند و دلیلی ندارد که ما به این مساله اعتراض کنیم. کادرفنی طوری برنامه ریزی کرده اند که برای شروع زودهنگام لیگ به مشکل نخوریم.

او ادعا می کند شروع زودهنگام لیگ به نفع همه باشگاه ها است: الان جو فوتبال به خاطر حذف تیم ملی خوب نیست و به همین دلیل من فکر می کنم فقط شروع لیگ می تواند فوتبال را از این رکود خارج کند. البته همه ما ناراحت هستیم و امیدواریم تیم ملی بتواند 4 سال آینده این نتایج را جبران کند. با این حال من فکر می کنم تعطیلی لیگ احتمال مصدومیت بازیکنان در تمرینات و بازی های دوستانه فرسایشی را زیاد می کند. به همین دلیل من امیدوارم لیگ شروع شود تا بتوانیم بار دیگر شاهد بازی های خوب و جوانمردانه در لیگ باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها