يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۸۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
بازيکن تيم نايمخن هلند عقيده دارد ايران بايد در نيمه نهايي در مقابل کره بازي مي کرد.
به گزارش "ورزش سه"، از فرودگاه امام علیرضا جهانبخش پس از بازگشت تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که من در تیم ملی دیدم یکدستگی و هماهنگی بود هم بازیکنان و کادر فنی این یکدستی را داشتند و برای موفقیت تلاش کردیم.

وی در مورد جام ملت ها گفت: بازی های خوبی بود می خواستیم که جزو 4 تیم برتر جام شویم سه بار در بازی با عراق پیش افتادیم اما ضربات پنالتی 50-50 است. کادر فنی از بازیکنان خواستند تا تمام تلاش شان را بکنند. حق مان بود که مقابل کره بازی کنیم.

جهانبخش در مورد اینکه تیم ملی ایران خیلی قدرتمند نبود و زور نداشت، گفت: باید قوی تر باشیم اما این تیم ملی تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. ما در 3 بازی اول راحت بازی کردیم و نتیجه گرفتیم و در بازی که می خواستیم به نیمه نهایی برسیم باوجود 10 نفره شدن عملکرد خوبی داشتیم اما همانطور که گفتم ضربات پنالتی 50-50 است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها