أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۸۹۸۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
تیم فوتبال استقلال امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی یک تمرین شاد و مفرح را پشت سر گذاشت.
به گزارش پایگاه 598،تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

آبی‌پوشان که طبق برنامه باید روز جمعه به مصاف سپاهان در ورزشگاه آزادی بروند از این موضوع ابراز ناراحتی کرده و مدعی بودند این برنامه‌ریزی به ضرر آنها است. شاهرخ بیانی هنگامی که وارد زمین چمن شد با صدای بلند گفت این چه برنامه‌ریزی است که انجام می‌دهند شما رسانه‌ها نباید اجازه دهید سازمان لیگ اینگونه به فوتبال ما فشار وارد کند اگر یک هفته بازی‌ها دیرتر تمام شود چه اتفاقی رخ خواهد داد.

همچنین ایمان عالمی مربی تیم استقلال نیز ابراز امیدواری کرد که این مسابقه به تعویق بیفتد که آبی‌پوشان در شرایط مناسب به مصاف سپاهان برود.

*حدود 100نفر از طرفداران تیم استقلال امروز با حضور در کمپ حجازی نظاره‌گر برنامه‌های آماده‌سازی این تیم شدند، آنها پیرامون بیانیه امیر قلعه‌نویی و اینکه سرمربی استقلال بدون تخریب علیه کی‌روش حرف زده صحبت می‌کردند و از این شکل گفتمان سرمربی استقلال حمایت کردند. همچنین طرفداران تیم استقلال از پیروزی کره جنوبی مقابل عراق خوشحال بودند و می‌گفتند دل ایرانی‌ها خنک شد.

*هندریک هلمکه و مگویان دو غایب تمرین امروز استقلالی‌ها بودند. امروز در کمپ این شایعه به وجود آمد که کار هلمکه با استقلال تمام است و او قطعاً باید جراحی کند.

*صادقیان مربی بدنسازی که روز گذشته آبی‌پوشان را تمرین داد امروز هم کار بدنسازی استقلالی‌ها را برعهده گرفت. نکته جالب اینجاست که پرویز حیدری برای دومین روز متوالی در تمرین استقلال شرکت نکرد.

*کریم بوستانی نیز مثل روز گذشته قبل از بازی درون‌تیمی با دروازه‌بانان تیم استقلال کار کرد.

وی بعد از حدود 10 دقیقه تمرین با دروازه‌بانان به صورت سفت و سخت با طالب‌لو کار کرد و پس از واکنش‌های وی دروازه‌بان استقلال را مورد تشویق قرار داد.

* بخش اول تمرین امروز استقلال در ضلع شمالی کمپ زنده‌یاد حجازی با کارهای ترکیبی صورت گرفت در بخش بعد که قلعه‌نویی نظاره‌گر آن بود بازیکنان آقاوسط بازی کردند و در بخش پایانی این بار به جای فوتبال استقلالی‌ها بازی معروف (دستش را) پشت سر گذاشتند در این آیتم که بین دو تیم نارنجی و سبز اجرا می‌شد بازیکنان با دست توپ را به یکدیگر منتقل کرده و در پایان باید با ضربه سر یا پا دروازه‌ تیم مقابل را باز می‌کردند. در این آیتم سرمربی استقلال و دستیارانش نظاره‌گر بودند و البته استقلالی‌ها یک بازی شاد و مفرح را پشت سر گذاشتند.

* کارمندان باشگاه استقلال لیدرهای این تیم امروز در حین تمرین استقلال مشغول فوتبال در زمین چمن مصنوعی بودند. تماشاگران نیز ساکت روی سکوها نشسته و تمرین را تماشا می‌کردند.

* میرشاد ماجدی در تمرین امروز تیم استقلال حضور نداشت.

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای دیدار با سپاهان فردا برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان این تیم باید از ساعت 15و 30 دقیقه اولین تمرین تاکتیکی خود را بعد از بازگشت از جام ملت‌های اسیا برگزار کند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها