يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۸۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
در روزی که باید ایران به جای عراق برابر کره جنوبی بازی می کرد یک تماشاگر با پرچم ایران به ورزشگاه رفت.
به گزارش پایگاه 598،این تماشاگر که برای حمایت از تیم ملی کشورمان در ورزشگاه محل مسابقه تیم های کره جنوبی وعراق حاضر شده بود مورد ضرب و شتم پلیس و طرفداران تیم عراق قرار گرفت.


در حالی که روز یکشنبه کنفدراسیون آسیا اعتراض ایران مبنی بر دوپینگی و محروم بودن بازیکن تیم عراق را رد کرد تعدادی از هواداران ایرانی با امید به اینکه ایران مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت ها قرار خواهد گرفت، بلیط این بازی را خریداری کرده بودند و با پرچم ایران به ورزشگاه رفتند و از تیم ملی ایران حمایت کردند. اما امروز جو ورزشگاه به شدت به سود عراقی ها بود و هواداران این تیم به ایرانی ها اجازه نمی دادند خودنمایی کنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
ببخشیدمی خواستم ببینم کلاس هاکجابرگذاری می شود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها