يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۹۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
عربستان حریف بعدی ایران در مسابقات جهانی هندبال شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی بر شیلی برای کسب مقام بیست و یکم جهان باید به مصاف برنده دیدار عربستان و الجزایر می رفت که بر خلاف انتطارات که همه الجزایر را برنده این دیدار می دانستند اما عربستان که عملکرد ضعیفی در مرحله گروهی داشت با نتبجه۲۷ بر ۲۵ توانست پیروز این دیدار شود.

با این شرایط فردا سه شنبه دو تیم ایران و عربستان برای کسب عنوان بیست و یکمی جهان از ساعت ۱۵ به وقت دوحه در سالن دوحیل به مصاف هم می روند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها