أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۹۶۲
زمان انتشار: ۰۰:۳۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
تکلیف پولادی چه می‌شود؟
فرض نیاز الشحانیه به بازیکنان خود و الزام بازگشت پولادی به قطر پذیرفتنی نیست چراکه مسعود شجاعی هم باشگاهی پولادی در الشحانیه به تهران بازگشته است.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی وارد تهران شدند که مهرداد پولادی، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد در فرودگاه دوبی از ملی پوشان جدا شده و به کشور بازنگشتند.

به گزارش گروه ورزشی صراط، مهرداد پولادی و سروش رفیعی دو بازیکنی بودند که به دلیل مشکل سربازی و کارت معافیت جعلی، از حضور در تیم ملی محروم شده بودند اما در نهایت با درخواست وزیر ورزش، سرلشکر فیروزآبادی استثنائا با همراهی آنها با تیم ملی، برای حضور در جام ملت‌های آسیا موافقت کرده بود و تا بعد از بازگشت مطابق قانون با آنها برخورد شود و علاوه براین فوتبالیست‌های متخلف به خدمت سربازی اعزام شوند.

همچنین سردار کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره تضمین برای بازگشت این افراد به کشور گفته بود: مسئولیت بازگشت آنها بر عهده فدراسیون فوتبال است که در این زمینه وثیقه های لازم را گذاشته و باید طبق قانون بازیکنان مورد نظر را به کشور بازگرداند. (اینجـــا)

با این وجود، مهرداد پولادی در دوبی از تیم ملی جدا شد تا به تیم باشگاهی خود الشحانیه قطر برود. هنوز دلیل خاصی برای بازنگشتن پولادی اعلام نشده است. فرض نیاز الشحانیه به بازیکنان خود و الزام بازگشت پولادی به قطر نیز پذیرفتنی نیست چراکه مسعود شجاعی هم باشگاهی پولادی در الشحانیه به تهران بازگشته است.

گفتنی است مهرداد پولادی بعد از رقابت های جام جهانی، در جستجوی یک باشگاه خارجی از کشور خارج شد و در نهایت با الشحانیه به توافق رسید. او در جریان بلوای کارتهای معافیت هم به ایران برنگشت و حتی برای حضور در جام ملتها نیز در دوبی به تیم ملی ملحق شد.

هنوز معلوم نیست پولادی چه زمانی قصد بازگشت به کشور را دارد و تصممیم نظام وظیفه برای خدمت سربازی او چیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها