يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۹۸۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول از دستگیری فردی که برای ۱۱ نفر از اعضای خانواده‌اش شناسنامه جعلی تهیه و به صورت غیرمجاز یارانه دریافت می‌کرد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ علی‌اکبر اژدری فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اخذ خبری مبنی بر فعالیت فردی که با شناسنامه جعلی اقدام به دریافت یارانه می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و پلیسی گسترده، ماموران فردی را شناسایی می‌کنند که تبعه خارجی بوده و به صورت غیرمجاز در این شهرستان سکونت داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول تصریح کرد: در تحقیقات گسترده مشخص شد این فرد برای ۱۱ نفر دیگر از اعضای خانواده خود نیز شناسنامه جعلی دریافت کرده و با استفاده از آن یارانه نیز می‌گیرد.

سرهنگ اژدری بیان کرد: پس از شناسایی محل زندگی فرد مورد نظر و با هماهنگی مرجع قضایی، متهم در محل منزل مسکونی‌اش دستگیر و در بازرسی از محل زندگی متهم تعداد ۱۱ شناسنامه جعلی نیز کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی و در اعترافات خود بیان کرد که شناسنامه اول را از خانواده‌ای خریداری کرده که صاحب اصلی شناسنامه در سال‌های گذشته فوت کرده بود و افراد خانواده شناسنامه وی را باطل نکرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول تصریح کرد: این فرد پس از خریداری شناسنامه فرد متوفی از خانواده وی، با مراجعه به اداره ثبت احوال و اظهارات خلاف واقع برای ۱۱ نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش شناسنامه جعلی دریافت کرده و با آن شناسنامه‌ها اقدام به دریافت یارانه و خدمات دیگر نیز کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول خاطرنشان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی و طی تشریفات قانونی، شناسنامه‌های مکشوفه برای ابطال به اداره ثبت احوال تحویل شد و متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تکمیلی به مرجع قضایی تحویل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها