يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۹۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
سالهاست جایزه ویژه سازمان ملل به‌نام "رانان لوری" به کاریکاتوریست‌ها هدیه داده می‌شود، در حالی که این کاریکاتوریست تابحال حتی یک جایزه معتبر هم کسب نکرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، "سید مسعود شجاعی طباطبائی" رئیس خانه کاریکاتور ایران، جوان اما با کوله‌باری از افتخارات ملی و جهانی در حوزه کاریکاتور می‌باشد.

این کاریکاتوریست موفق درباره "رانان لوری" صحبت کرد؛ اسم ناآشنایی که حالا دیگر باید بعد از اتفاقات نشریه "شارلی ابدو"، او را شناخت.

سال‌هاست جایزه ویژه سازمان ملل به‌نام "رانان لوری" به کاریکاتوریست‌ها هدیه داده می‌شود، در حالی که این کاریکاتوریست تابحال حتی یک جایزه معتبر هم کسب نکرده است.

"رانان لوری" در کنار "ژان پلانتو" با هم یک ماموریت مشترک دارند و آن هم تلاش برای اسلام هراسی است.

لینک دانلود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها