يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۹۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
دختر 14 ساله فلسطینی، کم سن و سال ترین اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه خبری العالم، دادگاه رژیم صهیونیستی، یک کودک فلسطینی را به دو ماه حبس و سپردن ودیعه مالی به ارزش 6 هزار شیکل اسراییل (1500 دلار) محکوم کرد.

 "ملاک علی الخطیب" دختر14 ساله فلسطینی، کم سن و سال ترین اسیر فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر است، وی از اهالی روستای "حزما" از توابع شهر "رام الله" در مرکز کرانه باختری است که سه اتهام به وی وارد شده که شامل پرتاب سنگ و بستن خیابان 60 که شمال کرانه باختری را از جنوب آن جدا می کند، ایجاد اختلال در رفت و آمد دراین خیابان و حمل چاقو است. !!


بنا به اعلام مرکز "آزادگان مطالعات اسرا"، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر ملاک را 31 دسامبر گذشته از مدرسه ای در روستای "بیتین" نزدیک رام الله بازداشت کردند، و بدین ترتیب وی کم سن و سال ترین اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی و نیز کم سن و سال تر اسیر در جهان به شمار می رود.

"على الخطيب" پدر این دختربچه اسیر فلسطینی گفت، مسوولان رژیم صهیونیستی بدون توجه به طفولت و نحیف بودن و ضعف بدنی دخترش، او را با دست و پای بسته به دادگاه آوردند.

پدر این اسیر فلسطینی که شدت غصه و ناراحتی در چهره اش آشکار بود، خاطرنشان کرد، "وقتی قاضی حکم را صادر کرد و ملاک را درحال گریه و پاک کردن اشک هایش دیدم و درحالی که از سرما می لرزید، احساس کردم قلبم آتش گرفته است.

"فؤاد الخفش" رییس مرکز "آزادگان مطالعات اسرا" گفت: "ملاك الخطيب" نه تنها کوچک ترین اسیر فلسطینی و محبوس در زندان های رژیم اسراییل، بلکه کوچک ترین اسیر درجهان به شمار می رود".

الخفش خاطرنشان کرد: اسراییل حدود 280 کودک را در زندان های "هشارون" و "مجدو" محبوس کرده است و این کودکان در وضعیت دشواری به سر می برند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
عجب زندانیان مجهاد خلق کم سن و سال را گویا فراموش کرده اید که بعدا بی جرم و جنایت در تابستان 67 اعدام شدند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
12000شهيد ترور بس نيست؟شما كي قراره فرق بي گناه رو از گناهكار تشخيص بديد؟
بنده خدا
ROMANIA
۰۰:۴۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
لطفا قیاس مع الفارق نکنید بی گناهانی که در زندان صهیونیزم گرفتارند کجا واین جماعت که برای کسب موقعیت ومقام برای کشتن مردم خودشون بمب میذاشتن کجا!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها