أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۰۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به تمجید از کاپیتان پیشین سرخپوشان پرداخت و گفت که دوست دارد جای او را پُر کند.
بابک حاتمی در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس، بازی روز جمعه سرخپوشان با ذوب‌آهن، انتقادهایی که از بازیکنان جدید پرسپولیس می‌شود، و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:



* شرایط پرسپولیس چطور است؟

- تا امروز تمرینات خوبی را برگزار کردیم، من قبلاً با مومنی و درخشان کار کرده بودم و می‌دانستم چه تمرینات سختی در انتظارمان است. در مجموع توانستیم بدون مشکل و مصدوم خاصی دوران بدنسازی را پشت سر بگذاریم.



* قرار است بازی‌های لیگ یک هفته زودتر برگزار شود، بازیکنان پرسپولیس آمادگی این شرایط را دارند؟

- نمی‌دانم چه بگویم، بازیکن اگر آمادگی هم نداشته باشد باید در این وضعیت برای تیمش بازی کند.



* وضعیت آماده سازی پرسپولیس در تعطیلات لیگ چطور بود؟

- اردوها و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کردیم، مخصوصا در اردوی امارات که از نظر تمرینی و مسابقه‌ای شرایط خوبی داشتیم اما امکانات در حد نام بزرگ پرسپولیس نبود.



* با این شرایط برای بازی با ذوب‌ آماده هستید؟

- بازیکنان در این مدت خیلی زحمت کشیدند و رفاقت و همدلی هم در تیم وجود داشته و امیدوارم با این شرایط بتوانیم دست پر از اصفهان برگردیم.



* خودت توانسته‌ای با جو و بازیکنان پرسپولیس هماهنگ شوی؟

- در اولین بازی دوستانه با بنیادکار با دیگر بازیکنان هماهنگ شدم و بچه‌ها هم از من حمایت کردند.



* مشخص شده که چه شماره‌ای در پرسپولیس می‌پوشی؟

- شماره ۹۹ پرسپولیس به من رسید. می‌خواستم شماره ۴۰ را بپوشم ولی نیلسون این شماره را پوشیده بود و نمی‌توانستم با شماره ۴۰ پرسپولیس بازی کنم. گفتم شماره‌ای را انتخاب کنم که حاشیه نداشته باشد.



* قرار است در پستی بازی کنی که ستاره‌ای مانند مهدوی‌کیا برای سرخپوشان بازی کرده، می‌توانی برای پرسپولیس بازیکنی مانند مهدوی‌کیا شوی؟

- مهدوی‌کیا همیشه ستاره و بزرگ همه ما است و من برای او احترام زیادی قائل هستم. دوست دارم جای مهدوی‌کیا را در پرسپولیس پُر کنم اما مهدوی‌کیا اسطوره است. در مجموع سعی می‌کنم نظر هواداران را جلب کنم.



* خیلی‌ها به خریدهای حمید درخشان در نیم‌فصل لیگ انتقاد دارند، با این مسئله چطور کنار می‌آیید؟

- من بازیکن انتقاد پذیری هستم اما نمی‌دانم چرا خیلی‌ها به جوانی بازیکنان جدید پرسپولیس انتقاد کردند؟! مگر تیم‌های دیگر دست به جوان‌گرایی نمی‌زنند؟



* اما منتقدان می‌گویند برخی بازیکنان جدید در حد پرسپولیس نیستند...

- هر کسی نظر خودش را دارد و ایرادی به این مسئله وارد نیست. من هم دوست ندارم در رسانه‌ها پاسخ منتقدان را بدهم و ترجیح می‌دهم در زمین جواب خیلی از حرف‌ها را بدهم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها