امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۰۰۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است، تیم ملی فوتبال ایران در عین شایستگی از صعود به مرحله نیمه‎نهایی جام ملت‌های آسیا بازمانده است.

به گزارش پایگاه 598، حیدر (همایون) بهاروند درباره عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: «کیروش عملکرد قابل قبولی داشته است. قبلاً یکی از ایرادهای که به وی گرفته میشد استفاده نکردن از جوانها بود که در جام ملتها دست به جوانگرایی زد و این کار جواب داد.»

 

وی با بیان اینکه میدان دادن به جوانها آینده فوتبال ما را تضمین میکند، تأکید کرد: «با ناداوری به عراق باختیم و اگر آن اتفاق رخ نمیداد برای رسیدن به فینال خیلی خوشبین بودیم. از نظر فنی تیم ملی نسبت به گذشته بهتر بود و میتوانیم با ادامه حضور کیروش و استفاده از جوانها برای جام جهانی 2018 تیم بسیار خوب و شایستهای داشته باشیم.»

 

بهاروند ادامه داد: «اعتقاد شخصی من این است که کیروش 20 تا 30 درصد از قراردادش را تخفیف دهد تا این همکاری ادامه داشته باشد. البته اگر موفقیتی در آینده حاصل شد میتوانیم به او پاداش بدهیم.»

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: «سال آینده بازیهای مهمی هم نداریم و وقت کافی برای آمادهسازی تیم بهمنظور حضور در جام جهانی 2018 وجود دارد.»

 

وی با تأکید بر اینکه کیروش قطعاً می‌ماند، اضافه کرد: «او میتواند به فدراسیون کمک کند و تخفیف بدهد. نظر کمیته فنی فدراسیون شرط است و هیات رئیسه براساس چکیده نظرات آنان تصمیم نهایی را خواهد گرفت.»

 

بهاروند در پاسخ به پرسشی که آیا از نمایش دفاعی تیم ملی در جام ملتها راضی است؟ گفت: «این نظر فنی هر مربی که شیوه بازی تیمش را طراحی کند. درست است که درصد مالکیت تیم ما کم بود اما در مرحله مقدماتی کدام تیم برابر ایران موقعیت گلزنی داشت؟ موقعیتهای ما در هر بازی بیشتر بود و در عین شایستگی از صعود به جمع چهار تیم بازماندیم.»

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: «بازی به بازی بهتر میشدیم و باز هم تأکید میکنم اگر برابر عراق 10 نفره نمیشدیم با اختلاف سه گل به برتری میرسیدیم.»

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها