يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۰۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
پیرامون اظهارات گستاخانه عضو مجلس قانونگذاری آلمان در حضور عارف:
سطح پردازش به مواضع استکباری این مقام آلمانی می بایست به لحاظ کمی و کیفی در همان سطح ابراز شود و نه بیشتر!/ پاسخ کوتاه، مختصر و عملی! به اظهارات این خانم فعال حقوق بشر!! نه در سطح دستگاه دیپماسی کشور(که امیدی هم به دست اندرکاران فعلی این دستگاه نیست) بلکه در شأن شورای محترم شورای شهر تهران است.
سرویس سیاسی پایگاه 598- مهران موزون/ به دنبال اظهارات گستاخانه و مشکوک نائب رئیس مجلس قانونگذاری آلمان در حضور محمدرضا عارف، این گمانه تقویت میشود که چتر سنگین و منفی خبری که بر روی دستگاه دیپلماسی کشور ( در خصوص رفتار منفعلانه وزیر خارجه کشورمان در فرانسه) سایه افکنده است نیازمند چرخش اذهان عمومی به سمت و سوی دیگری دارد.



از آنجا که اظهارات وقیحانه و مداخله جویانه این مقام دست چندم کشور آلمان موجب موضعگیری برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده و احتمال میرود در روزهای آینده (چرخش اذهان عموم) از برخی مسائل اصلی به این موضوع فرعی اتفاق افتد چند نکته در این خصوص تقدیم تحلیلگران و خوانندگان محترم می شود :

1) این سخنان و اظهارات خانم کلودیو... در حضور یکی از سران مدعی اصلاح طلب، طرح شده و اصولا برای آن دسته از هواداران آقای عارف که حرّیت ملی دارند و روی ایشان نیز حسابی برای انتخابات مجلس باز کرده  اند مهم است که بدانند مواضع و عملکرد آقای عارف را در برابر این گستاخی بیسابقه چه بوده است.

2)  لازم است برخی دغدغه مندان سیاسی کشور (اعم از فعالان رسانه ای و مقامات سیاسی) مراقب باشند تا در تله های خبری گیر نیفتند و قلم و لسانشان از موضوعات اصلی منحرف نشود. لذا سطح پردازش به مواضع استکباری این مقام آلمانی می بایست به لحاظ کمی و کیفی در همان سطح ابراز شود و نه بیشتر!

3) با عنایت که آنچه که در بند 2 گفته شد پاسخ کوتاه، مختصر و عملی! به اظهارات این خانم فعال حقوق بشر!! نه در سطح دستگاه دیپماسی کشور(که امیدی هم به دست اندرکاران فعلی این دستگاه نیست) بلکه در شأن شورای محترم شورای شهر تهران است تا ادعای دروغین این نازی زاده ی وقیح را با تغییر نام «کوچه برلن» تهران به کوچه شهید مروه شروینی بدهند. پاسخی که کوبنده و  سریع بوده و پیامی جهانی خواهد داشت.



برای اطلاع بیشتر خوانندگان محترم درخصوص شخصیت شهیده مروه شروینی اینجا را  بخوانید+
  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها