أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۰۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
بازیکن تیم ملی فوتبال عراق گفت: «در دوران فوتبال خود هرگز مرتکب کار خلافی نشده ام.»

به گزارش پایگاه 598، علا عبدالزهرا در گفتگو با یک رسانه عراقی تاکید کرد که اصلا دوپینگ انجام نداده است.

 

وی در باره اینکه آیا حاضر است بار دیگر در لیگ ایران توپ بزند اظهار داشت: «حتی اگر یک میلیارد دلار هم به من بدهند دیگر هیچگاه به فوتبال ایران برنمی گردم. اگر من دوپینگی بودم کنفدراسیون فوتبال آسیا هرگز اجازه نمی داد تا در این رقابت ها شرکت کنم. ما در دیدار برابر ایران شایسته پیروزی بودیم.»

 

هافبک تیم ملی عراق که در روزهای گذشته شرایط سختی را تجربه کرده است می افزاید: «در دوران فوتبال خود هرگز مرتکب کار خلافی نشده ام. باشگاه الشرطه عراق نام من را در لیست آسیایی خود رد کرده است. من هیچ مشکلی ندارم و می توانم در هر رقابتی به میدان بروم.»

 

عبدالزهرا همان بازیکن عراقی است که فدراسیون فوتبال کشورمان معتقد بود دوپینگ کرده است و نباید در دیدار برابر تیم ملی بازی می کرد و به همین خاطر باید نتیجه دیدار دو تیم سه بر صفر به سود ایران می شد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض ایران را رد کرد و عراق را پیروز آن دیدار دانست.

 

لازم به یادآوری است تیم ملی فوتبال عراق در نیمه نهایی جام ملت های آسیا با نتیجه دو بر صفر برابر کره جنوبی تن به شکست داد و باید در بازی رده‌بندی به دیدار بازنده استرالیا و امارات برود.

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها