يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۰۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال صبا با اشاره به حضور كارلوس كی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران گفت: «ما در این چند سال نتوانستیم از این مربی بزرگ در فوتبالمان استفاده كنیم.»

به گزارش پایگاه 598، پیروز قربانی در مورد كارلوس كی‌روش و بحث‌های مختلف مبنی بر ماندن یا جدایی او از تیم ملی اظهار داشت: «كی‌روش در این چند سال به تیم ملی نظم داد. آلكس فرگوسن در كتاب خود گفته كه او یك نابغه است، بنابراین كی‌روش نمی‌تواند یك مربی كوچك باشد. من فكر می‌كنم بیشتر مشكل از طرف ما بود كه نتوانستیم از این مربی نهایت استفاده را ببریم.»

 

او ادامه داد: «من معتقدم در استفاده از كی‌روش استراتژی نداشتیم و نمی‌دانستیم چه هدفی را باید دنبال كنیم. ما فقط دنبال این بودیم كه یك اسم بزرگ را به تیم ملی بیاوریم. ما باید در بحث استعدادیابی، برطرف كردن مشكلات ساختاری فوتبال ایران، بحث‌های آموزشی و خیلی مسائل دیگر از این مربی استفاده می‌كردیم، ولی نتوانستیم این كار را انجام دهیم.»

 

قربانی تأكید کرد: «فوتبال ایران در این مسائل با مشكلات زیادی مواجه است، پس ما نباید توقع داشته باشیم كه كی‌روش شق‌القمر كند. فوتبال ورزشی است كه باید برای موفقیت زیاد زحمت كشید و هیچ‌وقت كار نادرست جواب نمی‌دهد. من فكر می‌كنم باید برای ادامه همكاری با كی‌روش یك استراتژی مشخص را تعیین كنیم و نهایت استفاده را از این مربی ببریم.»

 

مدافع سابق استقلال در مورد اینكه می‌گویند، كی‌روش در حال تغییر نسل بازیكنان تیم ملی است، گفت: «من فكر می‌كنم این اقدام فقط به شخص كی‌روش برنمی‌گردد، چون بازیكنان لیگ برتر با عملكرد خوب خودشان توانستند نظر كی‌روش را جلب كنند یا به‌نوعی خودشان را تحمیل كنند. یكی از نقاط ضعف كی‌روش این است كه لیگ را در این چند سال خوب ندید، ولی من فكر می‌كنم در فصل جاری واقعا لیگ خوبی داشتیم. او باید با مربیان لیگ برتری تعامل بیشتری داشته باشد.»

 

قربانی در پایان می گوید: «بهتر است كه در استفاده از این مربی دقت بیشتری كنیم در ضمن در این فوتبال آنقدر پیشكسوت فهیم و كاربلد داریم كه از آنها می توانیم با تشكیل یك كمیته فنی استفاده كنیم.»

فوتبال ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها