أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۰۱۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مجاهدین، داستان دوستي منافقين با آل سعود به سالها قبل بر مي‌گردد که اوج آن همکاري آنان در کشتار حجاج ايراني در سال 66 بود.
ساعت يک بامداد روز جمعه سوه بهمن ماه سرانجام گفته شد که ملک عبدالله پادشاه 91 ساله عربستان و پدر خوانده و حامي اصلي گروه‌هاي تروريستي منطقه از سلفي‌هاي تکفيري داعش تا گروهک تروريستي منافقين پس از سه هفته بستري شدن در بيمارستان تسليم مرگ شده است.
با اعلام مرگ عبدالله بلافاصله چاپلوسي حاميان غربي وي نيز شروع شد. حامياني که بخاطر ترس از دست دادن دلارهاي نفتي اين کشور نفت خيز نهايت تملق و دروغگويي را در حق ملک عبدالله تمام کردند. «باراک اوباما»، رئيس‌جمهور آمريکا با صدور بيانيه‌اي پادشاه عربستان را دوستي امين توصيف کرد؛ جان‌کري وزير خارجه آمريکا نيز اعلام کرد: "واشنگتن دوست خودش را از دست داد." جورج بوش رئيس جمهور سابق ايالات متحده نيز در پيام تسليت خود، ملک‌عبدالله را دوست و شريک آمريکا خطاب کرد. جان مک‌کين مزدور منافقين نيز در توصيفي عجيب ملک‌عبدالله را صداي رساي اصلاحات!! طرفدار زنان!! و مخالف خشونت خواند!!
رئيس رژيم صهيونيستي نيز مرگ پادشاه عربستان را لطمه‌اي بزرگ به فرآيند سازش دانست.«ديويد کامرون»، نخست‌وزير انگليس هم ضمن ابراز تسليت گفت: پادشاه عربستان گفت‌وگوي اديان را تحکيم بخشيد.!!
اما در اين ميان مريم قجر نيز براي اين که از قافله عقب نماند و دل سلمان پادشاه جديد را به دست آورد، مرگ ملک عبدالله را تسليت و مواضع شجاعانه پادشاه متوفي عربستان را در مسائل مربوط به جهان عرب و اسلام ستود.
مريم قجر همچنين با تاکيد بر دوستي ملک عبدالله با مسعود رجوي و نامه‌ها و دعوت‌هاي او از مسعود رجوي و هديه قسمتي از پرده کعبه توسط ملک عبدالله به وي براي آل سعود در راستاي صلح و آرامش در منطقه آرزوي موفقيت کرد.
البته منظور مريم قجر از آرزوي موفقيت بر آل سعود قطعا حمايت بيشتر از گروه‌هاي تروريستي از جمله خود منافقين است. داستان دوستي منافقين با آل سعود به سالها قبل بر مي‌گردد که اوج آن همکاري آنان در کشتار حجاج ايراني در سال 66 بود که به احتمال زياد نيز مسعود رجوي بخشي از پرده کعبه را در ازاي اين جنايت از ملک عبدالله که در آن زمان وليعهد بود دريافت کرده است.
سلمان پادشاه جديد سعودي که به بيماري آلزايمر نيز مبتلاست گفته که راه ملک عبدالله را ادامه خواهد داد. لذا بايد منافقين خوشحال و اميدوار باشند که دلارهاي نفتي همچنان از رياض به حسابهاي گروهک در اروپا و آمريکا سرازير خواهد شد و حتي آلزايمر نيز باعث نخواهد شد سلمان فراموش کند که آل سعود و شخص او که در حال حاضر جايگاه پادشاهي را قبضه کرده، پدرخوانده و حامي اصلي تروريسم و فتنه‌گري در منطقه است و بايد اين وظيفه را همچون عبدالله به درستي انجام دهد.

منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها