يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۱۱۳
زمان انتشار: ۰۲:۱۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز/ مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: «اميدوارم سازمان ليگ شرايطي را فراهم کند تا تيم هاي ليگ برتري ضرر نکنند.»رضا عنايتي در خصوص آخرين وضعيت تيم استقلال اظهار داشت: «وضعيت خيلي خوبي داريم. تمرينات منظمي را پشت سر گذاشتيم و بازيکنان از هر لحاظ براي اين بازي آماده هستند.»
وي درباره اينکه سازمان ليگ هنوز با تعويق بازي شان موافقت نکرده تصريح کرد: «فکر مي کنم سازمان ليگ بايد شرايط تيم ها را هم در نظر بگيرد. تازه از تمرينات بدنسازي خارج شده ايم و براي اينکه بدن مان به شرايط عادي برگردد نياز به زمان داريم. اميدوارم شرايط تيم ها و آمادگي آنها براي شروع مجدد بازي ها لحاظ شود.»
مهاجم استقلال درباره تقابل با تيم سابقش، سپاهان توضيح داد: «سپاهان يکي از تيم هاي خوب و با امکانات ليگ است. من با اين تيم عنوان قهرماني کسب کردم ولي الان براي موفقيت استقلال تمام تلاشم را انجام مي دهم.»
عنايتي درباره اينکه بعد از 5 سال دوباره براي استقلال در يک بازي رسمي به ميدان مي رود، خاطرنشان کرد: «براي پوشيدن دوباره پيراهن استقلال لحظه شماري مي کنم تا بتوانم بعد از مدت ها هواداران استقلال را در ورزشگاه ببينم. اميدوارم بتوانم با انجام يک بازي خوب آنها را خوشحال کنم.»
وي در خصوص اينکه کدام تيم شانس قهرماني جام ملت هاي آسيا را دارد بيان داشت: «فکر مي کنم بين تيم هايي که الان حضور دارند شانس استراليا از همه بيشتر باشد.»مهاجم استقلال در پايان گفت: «باز هم اميدوارم سازمان ليگ شرايطي را فراهم کند تا تيم هاي ليگ برتري ضرر نکنند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها