أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۱۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران و استقلال گفت: «متاسفانه تعداد آدم‌های ناکارآمد در ارکان فوتبال ایران زیاد شده است. افرادی که وقتی شما حرف خوبی می‌زنید، تعدادشان به حدی زیاد است و آنقدر حرفتان را نقض می‌کنند که شما دیگر روحیه‌ خود را از دست می‌دهید.»

به گزارش پایگاه 598 ، مجتبی جباری با انتقاد از زیرساخت‌های فوتبال ایران،‌ اعلام کرد در مدتی که ایران نبوده، تنها دلش برای پسرش تنگ شده است نه فوتبال ایران.

 

وی که تماشاچی ویژه دیدار هندبال ایران و شیلی بود، در حاشیه این دیدار در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت:‌ «شاید 10 سال است این مباحث مطرح می‌شود، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. نمی‌دانم تا کی می‌توانند فوتبال را بکشند؟»

 

ستاره الاهلی قطر افزود: «تماشاگران رفته‌رفته از فوتبال دور می‌شوند و ارتباط آنها با فوتبال کم می‌شود. این به ضرر همه است. اگر فوتبال رو به جلو حرکت کند، همه منفعت می‌برند، از بازیکن گرفته تا مسئولان و هواداران. چرا که با حرکت رو به رشد فوتبال پول هم جریان می افتد.»

 

جباری درباره ضعف‌های ساختاری فوتبال‌ایران توضیح داد: «متاسفانه تعداد آدم‌های ناکارآمد در ارکان فوتبال ایران زیاد شده است. افرادی که وقتی شما حرف خوبی می‌زنید، تعدادشان به حدی زیاد است و آنقدر حرف‌تان را نقض می‌کنند که شما دیگر روحیه‌ خود را از دست می‌دهید.»

 

هافبک سابق استقلال اضافه کرد: «متاسفانه ما چیزی به اسم آکادمی فوتبال نداریم و به کارای زیربنایی نمی‌پردازیم. من اگر دوباره به دنیا بیایم کجا باید فوتبال بازی کنم؟ فوتبال دنیا مسیر مشخصی دارد و به آن سمت حرکت می‌کند، اما ما بدون تحقیقات فوتبال‌مان را به بیراهه می‌کشیم.»

 

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که دلت برای چه کسی در ایران تنگ شده؟ گفت: «دلم برای پسرم تنگ شده و قطعاً دلم برای فوتبال ایران تنگ نشده، البته مشتاق دیدن اتفاقات خوب در فوتبال کشورمان هم هستم.»

ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها