يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۱۱۹
زمان انتشار: ۰۲:۴۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
نامه نيوز/ فردي متمول خواستار خريد کامل سهام باشگاه پرسپوليس به صورت نقد شده است.در حالي که پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس جلسات متعددي را تشکيل مي دهند تا بتوانند 20 درصد از سهام اين باشگاه را در اختيار بگيرند اما گويا در اين ميان فردي پيدا شده که با پول بسيار هنگفتي حاضر است همه سهام باشگاه پرسپوليس را در اختيار بگيرد.
اين فرد اذعان داشته به صورت نقد و يکجا پرسپوليس را مي خرد و براي اين کار هم 500 ميليارد تومان کنار گذاشته است! اين فرد گفته که 290 ميليارد تومان براي خريد سهام و الباقي اين پول را براي سر و سامان دادن به پرسپوليس در چند سال هزينه خواهد کرد تا اين تيم بتواند به شرايط استاندارد روز فوتبال در دنيا برسد.جالب اينجاست که طبق شنيده هاي اين خريدار که نام خانوادگي اش با يکي از بازيگران مطرح سينما يکي است عنوان کرده در صورت چنين معامله اي بايد علي دايي را در کنار خود داشته باشد. هر چند که دايي هنوز به اين دعوت پاسخي نداده و البته مهمتر از پاسخ دايي اين است که ابتدا بايد صلاحيت اين فرد تاييد شود.
اين سرمايه دار، يک شرکت آرايشي بهداشتي دارد و سال قبل هم قصد داشت اسپانسر پرسپوليس شود که موفق نشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها