أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۱۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سخنگوي کميسيون فرهنگي مجلس گفت: عکس منتشر شده منتسب به مردم عراق در آتش زدن پرچم ايران پس از پيروزي تيم اين کشور بر ايران مربوط به 4 سال قبل و در ميان تروريست‌ها در کشور سوريه است.

حجت‌الاسلام سيد علي طاهري نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: اخيرا عکسي در صفحات مجازي در حال انتشار است که در آن گروهي پرچم ايران را آتش مي‌زنند.

وي ادامه داد: در شرح اين عکس آمده اين افراد مردم عراق هستند پس از پيروزي تيم فوتبال کشورشان بر ايران اقدام به اين کار کردند.

سخنگوي کميسيون فرهنگي مجلس اظهار داشت: اما اين در حالي است که تصوير منتشر شده تصويري مربوط به 4 سال قبل در سوريه و در ميان تروريست‌هاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها