کد خبر: ۲۹۰۱۲۵
زمان انتشار: ۰۲:۴۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
جام نيوز/ بازيکن تيم پرسپوليس گفت: «پرسپوليس به مراتب بزرگ‌تر از بنياد‌کار است، به همين دليل نبايد از پيروزي ما مقابل بنياد‌کار تعجب کرد.»مهدي طارمي در خصوص دلايل نرفتنش به القادسيه کويت و شانس پرسپوليس در ليگ ‌برتر و ليگ قهرمانان آسيا به سؤالات ما پاسخ مي‌دهد.
* چرا به القادسيه کويت نرفتي؟
- وقتي موضوع رفتنم به القادسيه پيش آمد، حميد خان صراحتاً به من اعلام کرد به من نياز دارد و اجازه نمي‌دهد از پرسپوليس جدا شوم.
* پشيمان نيستي که به القادسيه نرفتي؟
- اصلاً، چون پرسپوليس به مراتب تيم بزرگ‌تري نسبت به القادسيه است، ضمن اينکه من خودم هم دوست داشتم در پرسپوليس بمانم تا در آسيا و ليگ به تيم محبوبم کمک کنم.
* اما گفته شد که تيم بنياد‌کار با تيم دومش به مصاف شما آمده بود؟
- من فکر مي‌کنم نبايد برد پرسپوليس مقابل بنياد‌کار را لوث کرد. اين تيم بازيکنان بسيار خوبي داشت و در بازي با ما فرصت‌هاي خوبي براي گلزني داشت، البته ما هم فرصت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم که خوب از آنها استفاده کرديم و حريف مقتدر خود را پر گل شکست داديم.
* ولي اگر 5 ملي‌پوش ازبکي تيم بنيادکار بودند، شايد نمي‌توانستيد با نتيجه 3 بر يک اين تيم را شکست دهيد؟
- نتايج بازي‌هاي دوستانه اهميت چنداني ندارد اما من فکر مي‌کنم پرسپوليس به مراتب بزرگ‌تر از بنياد‌کار است، به همين دليل نبايد از پيروزي ما مقابل بنياد‌کار تعجب کرد.
* در نيم‌فصل دوم واقعاً به موفقيت پرسپوليس با توجه به فاصله 11 امتيازي‌‌تان با صدر اميدواريد؟
- من به تيم‌مان و موفقيتش اميدوارم. اين اميدم به تيمم اصلاً الکي و بي‌دليل نيست چون تيمم و پتانسيلش را خوب مي‌شناسم.
* در آسيا با وجود تيم‌هايي نظير النصر و تيم قطري همگروه‌تان به موفقيت اميدواريد؟
- تيم‌هاي خوبي در گروه ما قرار دارند اما من براي تيم‌مان شانس زيادي قائلم و حتماً به خاطر شخصيت‌مان و هواداران‌مان تمام تلاش‌مان را انجام خواهيم داد تا در آسيا نماينده خوبي براي کشورمان باشيم.
* در خصوص تيم ‌ملي چه نظري داري؟
- به نظرم تيم ‌ملي‌مان در جام ملت‌ها نمايش خوبي داشت و اگر بدبياري‌ها و مشکلات داوري نبود، تيم‌ ملي ما از سد عراق مي‌گذشت. من راضي‌ام که تيم‌ ملي بازيکنان خوبي مثل ‌پورعلي‌گنجي و آزمون و چند بازيکن خوب ديگر را براي ما معرفي کرد.
* تو در دربي، ستاره تيم پرسپوليس بودي. فکر مي‌کني مي‌تواني در ادامه ليگ هم موفقيت خودت را تکرار کني؟
- من در پست مهاجم نوک نبودم اما هر بار که در پست مهاجم نوک بودم، گل زدم. جدا از اين من 6 بار پاس گل دادم و 2 پنالتي هم براي تيمم گرفتم. با اين وجود حتماً در نيم‌فصل دوم هم تمام تلاشم را انجام مي‌دهم که بهترين نمايش را داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها