يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۱۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مديرکل عتبات عاليات سازمان حج وزيارت گفت: زائرين ايراني ساعت ۷ و ۴۵ دقيقه صبح امروز در هتل سلسبيل کاظمين با حادثه آتش سوزي مواجه شدند.

محسن نظافتي گفت: اين زائرين که از دفتر هاشميون تهران عازم عتبات عاليات شده اند در هتل سلسبيل کاظمين گرفتار آتش سوزي شدند که متأسفانه يکي از زائرين به نام مرتضي درنگ در اثر دود گرفتگي فوت کرد و چهار نفر ديگر از زائرين به نامهاي سيد يحيي حسيني ، بتول حيدري ، سکينه شکاري ، و بتول پورصنيع به علت دود گرفتگي به بيمارستاني در کاظمين منتقل شدند که حال عمومي آنها خوب است و خوشبختانه هيچ يک از زائرين دچار سوختگي نشدند.

وي با اشاره به پيگيري ها در خصوص اين حادثه افزود : بقيه زائرين به هتل ديگري منتقل شدند و انشاالله امروز عازم نجف اشرف خواهند شد.

نظافتي با اشاره به اينکه اعزام زائرين عتبات عاليات به کاظمين از ۴ بهمن ماه از سر گرفته شده است اعلام کرد: روزانه حدود ۲۵۰۰ زائر ايراني به کاظمين مشرف مي شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها