يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۱۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
ظرف يکي دو روز اخير، سوژه اصلي رسانه‌ها عدم بازگشت مهرداد پولادي به ايران است.
به گزارش پایگاه 598 ، عدم بازگشت مهرداد پولادی به ایران باعث شده تا این دفاع چپ 27 ساله دوباره به سوژه اصلی طرفداران فوتبال و البته رسانه های ورزشی بدل شود. درباره پولادی باید گفت او طبق قول و قراری که فدراسیون فوتبال با نظام وظیفه گذاشته بود به قطر بازگشت تا پس از پایان قراردادش با الشحانیه به ایران برگردد و خدمت سربازی اش را سپری کند.

پولادی به این دلیل که با الشحانیه قرارداد دارد و در صورت جدایی باید غرامتی سنگین به این باشگاه بدهد، این اجازه را از حوزه نظام وظیفه گرفته تا بعد از پایان قراردادش در قطر، تابستان 94 به ایران بازگردد و سربازی اش را انجام بدهد. بر همین اساس باید گفت او فرار نکرده و طبق قول و قرار از استرالیا راهی قطر شده است.

"ورزش سه"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
چقدر تبعیض مگه کیه پولادی.بله با پولی که از عربها میگیره میتونه ده سال راحت زندگی کنه و کارم نکنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها