کد خبر: ۲۹۰۱۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب آمادگی جهت دیدار مقابل ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر عصر امروز یک جلسه تمرین پرفشار و تاکتیکی برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 ، پرسپولیس برای کسب آمادگی جهت حضور در دیدار مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در زمین درفشی فر یک جلسه تمرین کرد. گزارش این تمرین را در زیر می خوانید.

*بازیکنان ابتدا با دویدن دور زمین و سپس با انجام کارهای استقامتی و سرعتی بدن های خود را گرم کردند. پس از گذشت 20 دقیقه از تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به پاس کاری و حفظ توپ پرداختند.

*در مرحله بعدی تمرین بازیکنان به دو گروه 8نفره و 10 نفره تقسیم شدند که یک گروه زیر نظر حمید درخشان به انجام کارهای هجومی، سانتر از جناحین و ضربه سر پرداختند و گروه دیگر زیر نظر حسین عبدی به تمرینات حفظ توپ، پرسینگ و انجام حرکات ترکیبی مشغول شدند.

*احمد نوراللهی و میلاد کمندانی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید و محمدرضا خانزاده به دلیل همراهی تیم ملی بزرگسالان در جام ملت های آسیا در تمرین امروز پرسپولیس غایب بودند.

* محمود خوردبین پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین در ورزشگاه درفشی فر حاضر شد. سرپرست سرخ پوشان به دلیل انجام امور پرسپولیس جهت سفر به اصفهان در تمرین با تاخیر آمد.

* مهدی جعفرپور که دیروز هنگام تمرین در کلینیک حضور داشت امروز همراه با رضا نوروزی دور زمین دویدند.

* فرناندو گابریل که روز گذشته تست پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و قرار است به پرسپولیس بپیوندد در تمرین حاضر بود.

* در آخرین مرحله از تمرین بازیکنان به دو گروه 10 نفره تقسیم شدند و به انجام بازی فوتبال در نیمی از زمین مسابقه پرداختند. در جریان بازی فوتبال یکی از تیم ها صاحب موقعیت پنالتی شد که با نظر درخشان یک بار مهدی طارمی و یک بار تادو پشت ضربه پنالتی قرار گرفتند که هر دو نفر پنالتی های خود را به گل تبدیل کردند.

* در جریان تمرین امروز حسین عبدی و حمید درخشان بارها با قطع تمرین نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کردند.

* تمرین امروز پرسپولیس با استقبال کم هواداران و خبرنگاران همراه بود. تنها حدود 15 هوادار و 3 خبرنگار در تمرین امروز شرکت کردند.

* بازیکنان ساعت 16 و 30 دقیقه پس از سرد کردن بدن هایشان کار خود را به پایان رساندند تا امروز یک تمرین پرفشار 2 ساعته را برگزار کرده باشند.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها