أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۱۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
حسين هدايتي اين روزها به شدت در تکاپوي خريد سهام پرسپوليس است و پيش از اين هم اعلام کرده بود براي قدرتمند شدن اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا حاضر است مبلغي در اختيار هيات مديره سرخ‌پوشان قرار دهد.
به گزار ش پایگاه 598 ، رییس هیات مدیره سابق پرسپولیس که در نقل و انتقالات هم اعلام کرده بود حاضر است مبلغی را به عنوان قرض به این باشگاه دهد این روزها و در حالی که بازیکنان این تیم با مشکلات مالی دست به گریبان هستند می‌تواند نقش پررنگی داشته باشد.

پرسپولیس که در نقل و انتقالات به دنبال چند بازیکن خارجی بوده و به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی نتوانست در حد انتظار ظاهر شود در حال حاضر به دنبال جذب چند بازیکن خارجی است و این مساله منوط به تامین منابع مالی مورد نیاز است.

پرسپولیسی‌ها این بار با درخواست حمید درخشان به دنبال جذب ضرغام اسماعیل، مدافع چپ و پدیده  تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا هستند و با توجه به درخشش این بازیکن در استرالیا مبلغ درخواستی‌اش را افزایش داده است. در این شرایط و با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و نیاز این تیم به یک مدافع چپ باید دید حسین هدایتی که پیش از این قول‌هایی مبنی بر همکاری با این تیم را داده بود حاضر خواهد شد دست به جیب شود و این تیم را در آستانه حضور در آسیا قدرتمند کند یا...

ضرغام اسماعیل که تا پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا بازیکنی تقریباً ناشناخته بود با درخشش در این تورنمنت توانست نظرها را به خود جلب کند و یکی از ستاره‌های عراق برای حضور در مرحله نیمه نهایی باشد و اکنون با این شرایط قیمت او با افزایش روبرو شده و این کار پرسپولیس را برای جذب او با مشکل مواجه کرده است.

علاوه بر جذب این بازیکن و یک بازیکن خارجی دیگر که مدنظر حمید درخشان است، بازیکنان این تیم هم اعتراضات پنهانی به مشکلات مالی داشته‌اند و در این شرایط حسین هدایتی می‌تواند بار دیگر با کمک‌ خود سهم زیادی در برطرف کردن مشکلات آن داشته باشد.

"ورزش سه"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها