کد خبر: ۲۹۰۱۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «از سال 58 که من به این تیم آمدم، نه سازمان خصوصی سازی وجود داشت و نه سازمان تربیت بدنی یا وزارت ورزش.»

به گزارش پایگاه 598، ضیا عربشاهی در رابطه با جلسه روز گذشته پیشکسوتان برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «جلسه ای را برگزار کردیم تا درباره 20 درصدی که قرار شده به پیشکسوتان واگذار شود، بحث و بررسی کنیم. در نهایت قرار بر این شد با کمک هدایتی و شرکت استیل ایرانیان این اتفاق رخ دهد. البته شکل این واگذاری بسیار تاسف بار است زیرا می خواهند پول این باشگاه را از کسانی بگیرند که باشگاه برای خودشان است.»

 

وی ادامه داد: «در واقع سازمان خصوصی سازی می خواهد خانه خودمان را به خودمان بفروشد. از سال 58 که من به این تیم آمدم، نه سازمان خصوصی سازی وجود داشت و نه سازمان تربیت بدنی یا وزارت ورزش. امثال من، درخشان، پنجعلی و... که سال های سال برای این تیم زحمت کشیدیم و باعث شدیم 35 میلیون طرفدار پیدا کند، حالا باید بیاییم و برای داشتن 20 درصد سهام آن پول بدهیم.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با چرایی حضور رویانیان و شیرینی در جمع پیشکسوتان این باشگاه تصریح کرد: «رویانیان در 2 سالی که در باشگاه پرسپولیس حضور داشت، زحمات زیادی کشید اما یکسری دوست دارند که سریع او را خراب کنند. من حتی از قبل رویانیان را می شناختم و او یک پرسپولیسی عاشق بود. رویانیان زندگی و آبرویش را برای پرسپولیس گذاشته و به پیشکسوتان کمک زیادی کرده است.»

 

عربشاهی همچنین افزود: «شیرینی هم کمک های زیادی به پیشکسوتان کرد. او و رویانیان از خیلی از بازیکنان فعلی و قدیمی پرسپولیس، پرسپولیسی تر هستند. فوتبالیستی که 2 میلیارد می گیرد، حاضر نیست یک ریال به پیشکسوتان بدهد اما اینها این کارها را کردند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها