کد خبر: ۲۹۰۱۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: «پرسپولیس به مراتب بزرگ‌تر از بنیاد‌کار است، به همین دلیل نباید از پیروزی ما مقابل بنیاد‌کار تعجب کرد.»

به گزارش پایگاه 598، مهدی طارمی در خصوص دلایل نرفتنش به القادسیه کویت و شانس پرسپولیس در لیگ ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.

 

* چرا به القادسیه کویت نرفتی؟

- وقتی موضوع رفتنم به القادسیه پیش آمد، حمید خان صراحتاً به من اعلام کرد به من نیاز دارد و اجازه نمی‌دهد از پرسپولیس جدا شوم.

 

* پشیمان نیستی که به القادسیه نرفتی؟

- اصلاً، چون پرسپولیس به مراتب تیم بزرگ‌تری نسبت به القادسیه است، ضمن اینکه من خودم هم دوست داشتم در پرسپولیس بمانم تا در آسیا و لیگ به تیم محبوبم کمک کنم.

 

* اما گفته شد که تیم بنیاد‌کار با تیم دومش به مصاف شما آمده بود؟

- من فکر می‌کنم نباید برد پرسپولیس مقابل بنیاد‌کار را لوث کرد. این تیم بازیکنان بسیار خوبی داشت و در بازی با ما فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت، البته ما هم فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که خوب از آنها استفاده کردیم و حریف مقتدر خود را پر گل شکست دادیم.

 

* ولی اگر 5 ملی‌پوش ازبکی تیم بنیادکار بودند، شاید نمی‌توانستید با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست دهید؟

- نتایج بازی‌های دوستانه اهمیت چندانی ندارد اما من فکر می‌کنم پرسپولیس به مراتب بزرگ‌تر از بنیاد‌کار است، به همین دلیل نباید از پیروزی ما مقابل بنیاد‌کار تعجب کرد.

 

* در نیم‌فصل دوم واقعاً به موفقیت پرسپولیس با توجه به فاصله 11 امتیازی‌‌تان با صدر امیدوارید؟

- من به تیم‌مان و موفقیتش امیدوارم. این امیدم به تیمم اصلاً الکی و بی‌دلیل نیست چون تیمم و پتانسیلش را خوب می‌شناسم.

 

* در آسیا با وجود تیم‌هایی نظیر النصر و تیم قطری همگروه‌تان به موفقیت امیدوارید؟

- تیم‌های خوبی در گروه ما قرار دارند اما من برای تیم‌مان شانس زیادی قائلم و حتماً به خاطر شخصیت‌مان و هواداران‌مان تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا در آسیا نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

 

* در خصوص تیم ‌ملی چه نظری داری؟

- به نظرم تیم ‌ملی‌مان در جام ملت‌ها نمایش خوبی داشت و اگر بدبیاری‌ها و مشکلات داوری نبود، تیم‌ ملی ما از سد عراق می‌گذشت. من راضی‌ام که تیم‌ ملی بازیکنان خوبی مثل ‌پورعلی‌گنجی و آزمون و چند بازیکن خوب دیگر را برای ما معرفی کرد.

 

* تو در دربی، ستاره تیم پرسپولیس بودی. فکر می‌کنی می‌توانی در ادامه لیگ هم موفقیت خودت را تکرار کنی؟

- من در پست مهاجم نوک نبودم اما هر بار که در پست مهاجم نوک بودم، گل زدم. جدا از این من 6 بار پاس گل دادم و 2 پنالتی هم برای تیمم گرفتم. با این وجود حتماً در نیم‌فصل دوم هم تمام تلاشم را انجام می‌دهم که بهترین نمایش را داشته باشم.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها