أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۱۸۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در روز سه شنبه در برخی نقاط سواحل شمالی و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش باران و برف پیش بینی می‌شود و از ظهر روز چهارشنبه تا اوایل روز پنج شنبه ابتدا در غرب و سپس شمال غرب، البرز مرکزی و غربی و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر ابرناکی و بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

 
وی با بیان این که این وضعیت در بعد از ظهر روز پنج شنبه در غرب،‌ جنوب غرب و نواحی مرکزی کشور رخ خواهد داد، افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد نسبتا شدید در استان‌های اردبیل و گیلان پیش بینی می‌شود. همچنین خلیج فارس در روز پنج شنبه مواج خواهد بود.
 
مدیر کل پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز چهارشنبه نیمه ابری در بعد از ظهر ابری و اوایل شب بارش پراکنده، گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز 4و 11درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد وجود دارد. حداقل و حداکثر دما در این روز 6 و 12 خواهد بود.
 
وی در پایان تاکید کرد: استان تهران در روز چهاشنبه و بویژه در ساعات پایانی روز شاهد بارش به صورت پراکنده و خفیف و در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها